20 Nisan 2013 Cumartesi

don't trust house keeper


7 yorum:

  1. Selam İnci. Videonu izledim, bazı resimler dışında güzel olmuş. Ayrıca bu durumun için de üzüldüm, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım akılsız başın cezasını yine ayaklar çekti resimler kısıtlı olduğu için tam olarak istediğim resimleri koyamadım ama yinede olayı anlatmak için olabildiğince uğraştım...

      Sil
  2. hımmmm hepimizin başına gelecek bir olayın güzel resimler eşliğinde anlatılması...ellerine sağlık incicim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle canım ya sen benden şanslısın bu konuda ailenin yanında okumak büyük bir kolaylık ve ayrıcalık bana göre umarım bu olay kimsenin başına gelmez teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Öncelikle geçmiş olsun. Videonu izledim genel olarak iyiyiydi. Gerçek resimler çekmen çok etkili olmuş.

    YanıtlaSil
  4. canım olayı o an keşke fotoğraflasabilseydim böyle bi olay hayatımın dönüm noktası oldu resmen teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. canım emeğine sağlık ödevin güzel ama hikayen keşke olmasaymış :)

    YanıtlaSil